Når vi arbejder med partnerskaber og product placement, er der ikke grænser for hvilket univers et produkt, budskab eller brand kan optræde i – så længe det giver mening. Det kan være i spillefilm, tv-serier, musikvideoer, tv-shows eller til events og live begivenheder.

Da det danske pigeband Stilettos optog musikvideoen til deres nye single 'Click, Click, Click' var det med support fra tyske Philips og svenske FACE of Stockholm. 2 brands som giver mening i forhold til Stilettos uomtvistelige omdrejningspunkt – 'music & fashion'. Philips nye linje af urban headphones blev introduceret som et naturligt fashion accessory i musikvideoen – ligesom deres nye designikon af en Ipod-dock, der komplimenterede videoens stil og udtryk perfekt.

FACE of Stockholm fik slået deres brand fast i bevidstheden hos en målgruppe af yngre stilbevidste piger, med musikken som det naturlige afsæt.

Musikvideoen har forlængst passeret 250.000 views på tværs af social media kanaler.

Hør mere om, hvordan du kan bruge musikvideoer og samarbejde med artister i dine marketingplaner. Ring til Hans Theisen på tlf. 4057 5002.