Kundeloyalitet. Hæve kendskab. Øge trial. Sæson?. Nye konkurrenter. Mindre budget? Mere budget og brug for nye idéer? Ny indsatsplanlægning for sælgerne?

Du ved det godt! At hvis ”strategi” er overskriften, så løser vi ikke dit problem på 20 linier herunder. Derfor får du nogle af vores tanker i stedet. Helt kort: Strategivurdering og planning starter mange forskellige steder. Vi har tilstrækkelig med erfaring og metode til at hjælpe dig. Til at knække den næste nød. Vi ynder at tænke territorialt, når vi ser på marketingstrategi. Hvordan vi kan indtage et område. Hvordan vi med en koncentreret indsats kan få medieinvesteringen til at syne af mere. Hvordan dominans og timing kan sikre brand herredømme over tid eller i en periode.

En skarp strategi med mål, retning og deadlines. Gode relationer hos medierne. Forhandlingspower. Dygtigt team. Eksekvering.

Det kan virke simpelt, men hvert led er afgørende. Afgørende fordi et mediepartnerskab f.eks. kræver, at du ved hvad du kan levere og ved hvad du ønsker i modydelse. Afgørende fordi PR-arbejdet ofte er afhængig af, hvordan eksekveringen af resten af kampagnen realiseres. Og afgørende fordi relationer og forhandlingspower kan øge din kampagnes rækkevidde og effekt. I TRANSPARENT tænker kampagner sekventielt – waterfall-modellen. Den giver alle parter indsigt, overblik over beslutninger, konsekvenser af valg der er truffet, beredskab hvis noget ændrer sig og – vigtigst af alt – en drejebog for eksekvering.

Først talte vi "mobile first" og om, at alt ville blive mere og mere mobilt. Pludselig var vi midt i det, og desktop-besøgene faldt, mens besøg fra stadigt mindre skærme steg. Skærmstørrelsen er igen i vækst. Kan jeres digitale løsninger følge med?

Vi har tænkt, udviklet, bygget og hosted digitale løsninger siden 2004. Først med SMS, senere med mobiloptimerede sites. Siden er det blevet til mobiltilpassede løsninger for en række store danske virksomheder. Driftsikre løsninger. Mobile løsninger der performer godt på søgemaskiner. Responsive løsninger der fungerer på alle platforme og skærmstørrelser.

Indrømmet, måske er der nogle gamle Explorer browsere, som vi er trætte af, men ellers. Vores udviklere kommer primært fra Danmark og taler dansk, men vi har også ressourcer i udlandet. Vi bygger både Apps, responsive løsninger, spil og sælgende kampagnesites.

Strategiske partnerskaber vinder frem og vinder terræn!

Produkter ønsker at blive sat i sammenhæng med oplevelser, events og personligheder, som attraktive målgrupper identificerer sig med og spejler sig i. Og parallelt har f.eks. artister, bloggere, sportsudøvere, skuespillere og bands behov for den eksponering og medieværdi en alliance med en virksomhed kan give. Partnerskaber virker anderledes og fylder meget, modtages positivt i målgruppen, skaber interaktion, øger kampagnerespons og omkostningen til partnerskabet kan hentes hjem i mindre medieinvestering fordi kampagnen hurtigere trænger i gennem. Men kun hvis du vælger den rigtige partner, den rigtige SO-ME strategi og timer det med den aktualitet og værdi, partneren skal og kan levere. Men hvilke aftaler ligger bag, og hvad kan man som virksomhed forvente og forlange? Hos TRANSPARENT er vi specialister i at identificere og udvikle partnerskaber.

VIL DU HØRE MERE OM,
HVOR GENNEMSKUELIGE VI ER?
SÅ KONTAKT OS PÅ:

HT@TRANSPARENT.DK +45 40 57 50 02