En skarp strategi med mål, retning og deadlines. Gode relationer hos medierne. Forhandlingspower. Dygtigt team. Eksekvering.

Det kan virke simpelt, men hvert led er afgørende. Afgørende fordi et mediepartnerskab f.eks. kræver, at du ved hvad du kan levere og ved hvad du ønsker i modydelse. Afgørende fordi PR-arbejdet ofte er afhængig af, hvordan eksekveringen af resten af kampagnen realiseres. Og afgørende fordi relationer og forhandlingspower kan øge din kampagnes rækkevidde og effekt. I TRANSPARENT tænker kampagner sekventielt – waterfall-modellen. Den giver alle parter indsigt, overblik over beslutninger, konsekvenser af valg der er truffet, beredskab hvis noget ændrer sig og – vigtigst af alt – en drejebog for eksekvering.

VIL DU HØRE MERE OM,
HVOR GENNEMSKUELIGE VI ER?
SÅ KONTAKT OS PÅ:

HT@TRANSPARENT.DK +45 40 57 50 02